loading...

بی فان | دانلود فیلم جدید , عکس هنرمندان , آهنگ , اس ام اس ...

تکست آهنگ خودم فدات می شم از شهاب رمضان ترانه سرا: علی بحرینی آهنگساز: زانیار خسروی| تنظیم کننده: سیروان خسروی | آلبوم: رمانتیک       تکست آهنگ خودم فدات

تبلیغات


تکست آهنگ خودم فدات می شم از شهاب رمضان

admin بازدید : 39 پنجشنبه 02 آبان 1392 : 18:33 نظرات (0)
تکست آهنگ خودم فدات می شم از شهاب رمضان

ترانه سرا: علی بحرینی

آهنگساز: زانیار خسروی| تنظیم کننده: سیروان خسروی | آلبوم: رمانتیک
 

تکست آهنگ خودم فدات می شم از شهاب رمضان  | WwW.BestBaz.RzB.Ir

 


 

تکست آهنگ خودم فدات می شم



اگه تو بخندی، چشماتو نبندی، خودم فدات میشم

عشق مهربونم، عاشقت می مونم، فقط بمون پیشم

نمی دونم واسه چی، از دلم دوری که چی

نمی دونم عشق تو، واسه چی شد همه چی

اولین عشق منی، آخر آرزوهام

من تو رو همین که هستی، به این خوبی میخوام

اگه تو بخندی، چشماتو نبندی، خودم فدات میشم

عشق مهربونم، عاشقت می مونم، فقط بمون پیشم

دل من سختشه دیگه انتظار

بیا دستاتو توی دست من بذار

بیا تو خجالتو دیگه بذار کنار

قلبمو با خودت ببر و دیگه پسش نیار

اگه تو بخندی چشماتو نبندی خودم فدات میشم

عشق مهربونم، عاشقت می مونم فقط بمون پیشم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • گالری عکس
  • فیلم و سریال
  • ورزشی و سلامت
  • خبر های جدید و داغ
  • فرهنگ و هنر
  • اس ام اس
  • آهنگ پیشواز
  • مطالب طنز
  • مجله موسیقی
  • مطالب گوناگون
  • آشپزی و خانه داری
  • قیمت ها
  • مد و زیبایی
  • آموزش برنامه نویسی
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3075
  • کل نظرات : 165
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 123
  • آی پی امروز : 280
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 3,268
  • باردید دیروز : 6,348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27,796
  • بازدید ماه : 148,444
  • بازدید سال : 722,651
  • بازدید کلی : 1,229,879