loading...

بی فان | دانلود فیلم جدید , عکس هنرمندان , آهنگ , اس ام اس ...

تکست آهنگ ببخش و بگذر از شهاب رمضان ترانه سرا: امیر ارجینی آهنگساز و خواننده: شهاب رمضان | تنظیم کننده: سیروان خسروی | آلبوم: رمانتیک   .     تکست آهنگ

تبلیغات


تکست آهنگ ببخش و بگذر از شهاب رمضان

admin بازدید : 60 پنجشنبه 02 آبان 1392 : 18:24 نظرات (0)

تکست آهنگ ببخش و بگذر از شهاب رمضان

ترانه سرا: امیر ارجینی

آهنگساز و خواننده: شهاب رمضان | تنظیم کننده: سیروان خسروی | آلبوم: رمانتیک
 

.تکست آهنگ ببخش و بگذر از شهاب رمضان | WwW.BestBaz.RzB.Ir

 


 

تکست آهنگ ببخش و بگذر



کاشکی نمیدیدم تو رو

کاشکی چشام کور میشد

تا اینهمه غصه و غم

از دل تو دور میشد

من که به جز غصه واست

هدیه نیاورده بودم

کاش از همون روز سیاه

پای چشات مرده بودم

ببخش و بگذر از دلم

بذار فراموش بشم

نوری نداشتم واسه تو

بهتره خاموش بشم

اما نباید که از این

زندگی دلگیر بشیم

اگرچه زندگی نذاشت

به پای هم پیر بشیم

اگه دلت مثل من، گرفت منو خبر کن

بغض گره خوردتو، وا کن و گریه سر کن

بذار بسوزم از تو، تو دل این سیاهی

از تو که بی گلایه، هنوز رفیق راهی

بی تو به دست کی بدم، این دل پاره پاره رو؟

کجا فراموش کنم، این شب بی ستاره رو؟

از عاشقی دلم پره، محاله گمراه بشم

محاله بعد از تو بخوام، بازم خاطرخواه بشم

جدا شدم از تو و غم، به غربت دلم زده

تو هم سفر کن و برو، از این غروب غم زده

اگه دلت مثل من، گرفت منو خبر کن

بغض گره خوردتو، وا کن و گریه سر کن

بذار بسوزم از تو، تو دل این سیاهی

از تو که بی گلایه، هنوز رفیق راهی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • گالری عکس
  • فیلم و سریال
  • ورزشی و سلامت
  • خبر های جدید و داغ
  • فرهنگ و هنر
  • اس ام اس
  • آهنگ پیشواز
  • مطالب طنز
  • مجله موسیقی
  • مطالب گوناگون
  • آشپزی و خانه داری
  • قیمت ها
  • مد و زیبایی
  • آموزش برنامه نویسی
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3075
  • کل نظرات : 165
  • افراد آنلاین : 133
  • تعداد اعضا : 123
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 338
  • بازدید امروز : 1,287
  • باردید دیروز : 4,317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30,132
  • بازدید ماه : 150,780
  • بازدید سال : 724,987
  • بازدید کلی : 1,232,215