loading...

بی فان | دانلود فیلم جدید , عکس هنرمندان , آهنگ , اس ام اس ...

  متن آهنگ دلم خوشه از منصور [ آلبوم ِ نامحدود ]       متن آهنگ دلم خوشه   دلم بی تو یه شب آروم نداره دلم بی تو همش چجشم انتظار ِ ن

تبلیغات


متن آهنگ دلم خوشه از منصور

admin بازدید : 53 جمعه 01 آذر 1392 : 8:59 نظرات (0)

 

متن آهنگ دلم خوشه از منصور

[ آلبوم ِ نامحدود ]

 

متن آهنگ دلم خوشه از منصور | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ دلم خوشه

 

دلم بی تو یه شب آروم نداره دلم بی تو همش چجشم انتظار ِ
نمیتونم یه سب آروم بخوابم
دلم بی تو همیشه بیقرار ِ
ولی گاهی فقط با یه ترانه که میپیچه تو گچوش ی خاطراتم
با تکرار ِ خیال ِ خوئب ِ اون شب
من و تو زیر ِ اون بارون ِ نم نم
دلم خوش میشه و آروم میگیره تموم ِ غصه هام با تو میمیره
دلم از عشق ی تو دیوونه میشه
کویر ِ زندگیم گلخونه میشه
.
دلم خوشه خوشه به تو عزیزم
.
.
.
دلم خوشه خوشه به تو عزیزم به بوسه های ِ گرم و عاشقونه ت
به اون نگاه ِ خوب و مهربونت
به چشم ی عاشق و دل ِ.دیوونه ت
یه وقتا حتی با فکر ی رسیدن دلم راه و نرفته برمی گرده
یه وقتا حتی با عطرت که اینجاست
تموم ِ خونه رو لبریز کرده
.
دلم خوش میشه و آروم میگیره تموم ِ غصه هام با تو میمیره
دلم از عشق ی تو دیوونه میشه
کویر ِ زندگیم گلخونه میشه
.
دلم خوشه خوشه به تو عزیزم
.
.
.
یه وقتا حتی با یه گل یه وقتایی به یه رویا
با عکسی رنگ و رو رفته
کنار ِ تو لب ِ.دریا
یه وقتا با نگاه ِ تو که میگه دوست دارم
که میگه تا دم ِ مردن
تورو تنها نمیزارم
.
دلم خوش میشه و آروم میگیره تموم ِ غصه هام با تو میمیره
دلم از عشق ی تو دیوونه میشه
کویر ِ زندگیم گلخونه میشه
.
دلم خوشه خوشه به تو عزیزم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • گالری عکس
  • فیلم و سریال
  • ورزشی و سلامت
  • خبر های جدید و داغ
  • فرهنگ و هنر
  • اس ام اس
  • آهنگ پیشواز
  • مطالب طنز
  • مجله موسیقی
  • مطالب گوناگون
  • آشپزی و خانه داری
  • قیمت ها
  • مد و زیبایی
  • آموزش برنامه نویسی
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3075
  • کل نظرات : 165
  • افراد آنلاین : 154
  • تعداد اعضا : 123
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 3,691
  • باردید دیروز : 6,348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28,219
  • بازدید ماه : 148,867
  • بازدید سال : 723,074
  • بازدید کلی : 1,230,302