loading...

بی فان | دانلود فیلم جدید , عکس هنرمندان , آهنگ , اس ام اس ...

خیانت واژه ی تلخی ست ، حقیقتی زهرآگین ، فرود دشنه ، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارمها ، هرگز تبرئه ای نیست ، آنکه را که را چنین به کشتن قلب آهنگین عشق برخاست و دلی را که پژمرد . . . ——– ——— ——— ——

تبلیغات


جدیدترین اس ام اس های فاز سنگین خیانت آبان ماه ۹۲

admin بازدید : 43 جمعه 10 آبان 1392 : 17:55 نظرات (0)

خیانت واژه ی تلخی ست ، حقیقتی زهرآگین ،

فرود دشنه ، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارمها ،

هرگز تبرئه ای نیست ، آنکه را که را چنین به کشتن قلب آهنگین عشق برخاست و دلی را که پژمرد . . .

——– ——— ——— ——– ——— ——–

اگر کسی یکبار به تو خیانت کرد این اشتباه از اوست ، اگر کسی دوبار به تو خیانت کرد این اشتباه از توست !

( شکسپیر )

——– ——— ——— ——– ——— ——–

چرا فکر می کنی اون بهـت خیانت کـرده ؟!

این تویی کـه بـا انتخاب کـردن و دوست داشتن کسـی که لیاقـتتو نداره به خودت خـیانت کردی . . .

——– ——— ——— ——– ——— ——–

از درد دوست نداشتن هایت گفتم !

خیانت را تجویز کردند !

گویا این آسان ترین راه عاشقی است . . .

——– ——— ——— ——– ——— ——–

نمی بخشمت به خاطر :

تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی ،

به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی ،

نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی ،

به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی ،

نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم  تا ابد نشاندی . . .

——– ——— ——— ——– ——— ——–

دانه هایی از عشق کاشتم و خوشه هایی از غم برداشتم

خیانت ، تکرار و رویش نفرت . . .

——– ——— ——— ——– ——— ——–

ترکت میکنم ، تا هر سه راحت شویم . . .

من ، تو و رقیبم !

من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت . . .

——– ——— ——— ——– ——— ——–

حداقل اگر خیانت کردی و رفتی ، آنقدر انسان باش که بگی خیانت کردم ! نگو تو بد بودی !

——– ——— ——— ——– ——— ——–

در زندگیم به هیچ کس خیانت نکردم ، جز خودم . . . !

پابندی به تو خیانت به خودم بود لعنتی . . . !

——– ——— ——— ——– ——— ——–

تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد . . .

از عاشقی تباهی !

از زندگی مصیبت !

از دوستی شکست و از سادگی خیانت . . .

——– ——— ——— ——– ——— ——–

برای خیانت ، هزار راه هست !

اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست !

——– ——— ——— ——– ——— ——–

خائن بودن که راحته !

یه کار سخت تر مثلِ وفادار بودن و امتحان کن . . . !

——– ——— ——— ——– ——— ——–

آنان که بودنت را قدر نمی دانند

رفتنت را “نامردی” میخوانند . . .

 

——– ——— ——— ——– ——— ——–

اینجا زمین است ، زمین گرد است !

تویی که مرا دور زدی ….. فردا به خودم خواهی رسید !!!!

حال و روزت دیدنیست….

 

——– ——— ——— ——– ——— ——–

هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

نترس

جریمه اش با من !

 

——– ——— ——— ——– ——— ——–

“دوستت دارم” را برای هر دویمان فرستادی

هم من ، هم او

خیانت میکردی یا عدالت ؟

 

——– ——— ——— ——– ——— ——–

اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم

یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم . . .

 

——– ——— ——— ——– ——— ——–

باران همیشه می بارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند.

نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .

 

——– ——— ——— ——– ——— ——–

یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه بشکنم

به هر حال ممنون از مشتت . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • گالری عکس
  • فیلم و سریال
  • ورزشی و سلامت
  • خبر های جدید و داغ
  • فرهنگ و هنر
  • اس ام اس
  • آهنگ پیشواز
  • مطالب طنز
  • مجله موسیقی
  • مطالب گوناگون
  • آشپزی و خانه داری
  • قیمت ها
  • مد و زیبایی
  • آموزش برنامه نویسی
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3075
  • کل نظرات : 165
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 123
  • آی پی امروز : 276
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 3,211
  • باردید دیروز : 6,348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27,739
  • بازدید ماه : 148,387
  • بازدید سال : 722,594
  • بازدید کلی : 1,229,822