loading...

بی فان | دانلود فیلم جدید , عکس هنرمندان , آهنگ , اس ام اس ...

قهوه چی زیاد قهوه ام را شیرین نکن طعم روزگارم کم از تلخی قهوه ات نیست --------------------------------------- این گونه نیا که هر از چند گاهی باشد نیا دنیایم را آرامشم را سکوت اجباری روزهایم را نری

تبلیغات


اس ام اس های غمگین با موضوع قهوه آبان 92

admin بازدید : 43 پنجشنبه 09 آبان 1392 : 18:28 نظرات (0)

قهوه چی زیاد قهوه ام را شیرین نکن

طعم روزگارم کم از تلخی قهوه ات نیست

---------------------------------------

این گونه نیا که هر از چند گاهی باشد

نیا دنیایم را آرامشم را سکوت اجباری روزهایم را نریز به هم …

که مجبور باشم مدیون قهوه خانه شوم

از بس که خاکستر و دود سیگار مهمانش می کنم

نیا لعنتی

اینگونه گذرا نیا …

---------------------------------------

من سرد

هوا سرد

برف سرد

زمستان سرد

تو با من سرد

دنیای من سرد

همه چیز سرد

ولی فنجان قهوه ام گرم

این تضاد برای یک لجظه مرا به آرامش می برد

---------------------------------------

یک فنجان درد دل بدون شکر برای تو آورده ام

بنوش تا از دهان نیفتاده

بنوش …

---------------------------------------

آب در هاون کوبیدن است اینکه من شعر بنویسم و تو فال قهوه بگیری

وقتی آخر همه شعرهای من تو می آیی و ته همه فنجان های تو من می روم …

---------------------------------------

امشب دلم تو را می خواهد

نشسته روبروی صندلی مقابلم

در سکوت سرد این کافه

تا تو مرا در آغوش کشی …

---------------------------------------

هوا سرد شده …

نه ! نه …

هوای من سرد شده …

حتی گرفتن فنجان قهوه هم ، دردی را دوا نمی کند …

گرمای وجودت را می خواهم …

چرا صندلی رو به رو خالی ست ؟

---------------------------------------

در ته فنجان قهوه ام کفش های توست

فقط نمی دانم می آیی یا می روی …

---------------------------------------

دسته ی کاغذ بر میز در نخستین نگاه ِ آفتاب

کتابی مبهم و سیگاری خاکسترشده کنار ِ فنجان ِ چای از یاد رفته

بحثی ممنوع در ذهن

احمد شاملو

---------------------------------------

کام اول و عمیق از سیگار

طعم قهوه تلخ گوشه دنج کافه

بوی برف نو که می بارید

و دست هایی که روی پیانو می رقصید

فرصت عاشقی کردن بود ، جای تو خالی اما …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • گالری عکس
  • فیلم و سریال
  • ورزشی و سلامت
  • خبر های جدید و داغ
  • فرهنگ و هنر
  • اس ام اس
  • آهنگ پیشواز
  • مطالب طنز
  • مجله موسیقی
  • مطالب گوناگون
  • آشپزی و خانه داری
  • قیمت ها
  • مد و زیبایی
  • آموزش برنامه نویسی
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3075
  • کل نظرات : 165
  • افراد آنلاین : 144
  • تعداد اعضا : 123
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 338
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 4,317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28,895
  • بازدید ماه : 149,543
  • بازدید سال : 723,750
  • بازدید کلی : 1,230,978