loading...

بی فان | دانلود فیلم جدید , عکس هنرمندان , آهنگ , اس ام اس ...

ﺷﺐ ﻭ ﺭﻭﺯ ﻣﻴ ﺒﺎﺭﻡﺗﻮ ﻓﻘﻂ ﺭﻧﮕﻴﻦ ﻛﻤﺎﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﻳﻢ ﺑﺎﺵ !——————————————————من می تونم دنیا رو یه دست

تبلیغات


جدیدترین پیامک های عاشقانه دی ماه ۹۲

admin بازدید : 53 چهارشنبه 25 دی 1392 : 11:02 نظرات (0)

ﺷﺐ ﻭ ﺭﻭﺯ ﻣﻴ ﺒﺎﺭﻡ

ﺗﻮ ﻓﻘﻂ ﺭﻧﮕﻴﻦ ﻛﻤﺎﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﻳﻢ ﺑﺎﺵ !

——————————————————

من می تونم دنیا رو یه دستی فتح کنم

به شرطی که اون دست دیگه ام رو تو گرفته باشی …

——————————————————

این روزها بدجور به تو آغشته ام

از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند !

——————————————————

دستم نمی رسد به بلندای چیدنت

باید بسنده کنم به رویای دیدنت

——————————————————

حکایت عشق من به تو

حکایت عشق آسمان به زمین است

گرچه از هم دورند و به هم نمیرسند

اما گاهی دل آسمان میگیرد و برای زمینش دلی سیر میبارد

——————————————————

در دیده ما نقش رخ دوست اگر نیست

یادش به دلم لحظه ای ازسینه جدا نیست

درسینه بی کینه ی ما نقش تو جاریست

هرچند که در دیده ما جای تو خالیست

——————————————————

بنام دوگل بهشت

یکی عشق و دیگری سرنوشت

به قلم گفتم بنویس ؟ هرچه دلش خواست نوشت

مارا خاک پای دوست ، دوست را تاج سر ما نوشت

——————————————————

تو ماه را دوست داری

من ماه هاست که تو را …

——————————————————

قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم

فقط بگذار از”دال تا میم” بگویم

بگذار بگویم که “دوستت دارم”

دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم

——————————————————

سفری به دور دنیاست

وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش می کنند

——————————————————

نمی دانم هم اکنون در کجا مشغول لبخندی

فقط یک آرزو دارم که در دنیای شیرینت

میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی

——————————————————

تو باشی ، من باشم و دیگر هیچ …

دنیا هم ارزانی خودشان !

——————————————————

حکایت بارانی بی امان است

این گونه من دوستت می دارم

بند نمی آید !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • گالری عکس
  • فیلم و سریال
  • ورزشی و سلامت
  • خبر های جدید و داغ
  • فرهنگ و هنر
  • اس ام اس
  • آهنگ پیشواز
  • مطالب طنز
  • مجله موسیقی
  • مطالب گوناگون
  • آشپزی و خانه داری
  • قیمت ها
  • مد و زیبایی
  • آموزش برنامه نویسی
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3075
  • کل نظرات : 165
  • افراد آنلاین : 135
  • تعداد اعضا : 123
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 338
  • بازدید امروز : 562
  • باردید دیروز : 4,317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29,407
  • بازدید ماه : 150,055
  • بازدید سال : 724,262
  • بازدید کلی : 1,231,490