loading...

بی فان | دانلود فیلم جدید , عکس هنرمندان , آهنگ , اس ام اس ...

امید گفت‎:‎من میرم کار کنمموفقیت‎:‎گفت من همراهتمبی خیالی گفت‎:‎من می شینم راحت باشمبدبختی گفت‎:‎منم همراهتم“پس با امید کار می کنیم و تلاش تا به موفقیت برسیم‎

تبلیغات


جدیدترین اس ام اس های متنوع دی ماه ۹۲

admin بازدید : 41 شنبه 21 دی 1392 : 18:06 نظرات (0)

امید گفت‎:‎من میرم کار کنم

موفقیت‎:‎گفت من همراهتم

بی خیالی گفت‎:‎من می شینم راحت باشم

بدبختی گفت‎:‎منم همراهتم

“پس با امید کار می کنیم و تلاش تا به موفقیت برسیم‎”‎‏

——————————————————

به یاد تنهایی ام افتادم که

هیچکس سکوتش را نشکست “جز خیال تو”

——————————————————

لبخند تو تمام تعادل شهر را به هم میریزد

تو بخند من شهر را دوباره می سازم

——————————————————

منتظر باش متوقف نباش

تأمل کن معطل نکن

صبور باش بیخیال نباش

سرسخت باش لجباز نباش

ساده باش ساده لوح نباش

صبور باش گستاخ نباش

——————————————————

شتاب کن شتابزده عمل نکن

بگو آره نگو حتمأ

بگو نه نگو هرگز

بگو  برات میمونم نگو برات میمیرم

——————————————————

این دل منه

دیدیش؟

ندیدی؟

خب نبایدم ببینی آخه واست یه ذره شده!‏

——————————————————

کودکی را دیدم گریه میکرد

و میگفت کسی بامن بازی نمی کند

ته دلم گفتم تو بزرگ شو

ببین که چه بازی هایی روزگار با دلت می کند

——————————————————

بدتر از درد عاشقی زخمی ست که

خاطره ها بر دل آدم ها می زنند

——————————————————

هرچه داشتم برایش رو کردم

اما نامهربان ” اسیر ” نشد “سیر” شد

——————————————————

در روزگاری که خنده مردم از زمین خوردن توست

پس برخیز تاچنین مردمی بگریند !

——————————————————

با هم بودنمان برای همیشه ماندنی است

گیرم که نباشم گیرم که نباشی!

خاطره ها را که نمی شود انکار کرد!

——————————————————

به یادت هستم

حتى اگر دنیا با تمام بازى هایش بخواهد سرگرمم کند

——————————————————

پیام ها گاه گاه می باشند

اما یاد توست که تا ابد ماندنی ست

——————————————————

خیالم راحته که اگر زمستون بیاد من سردم نمی شه

من دوستانی دارم که دمشون خیلی گرمه

——————————————————

بهترین هدیه به دوست از یاد نبردن اوست

——————————————————

این گونه زندگی کن

ساده اما زیبا

مهم اما جدی

متواضع اما سربلند

و عاشق اما عاقل

——————————————————

همیشه یادتون باشه دوستای خوب محدودن

اما دوستای خوب دنیای نا محدودن

——————————————————

دعا می کنم

حسین ضامن دعاهایت

عباس مشکل گشایت

سجاد مرهم دردهایت

و مهدی زهرا سایبان دلت باشد

آمین

——————————————————

رسم رفاقت اینه که با رفیق پیر شی

نه اینکه وسط راه از رفیق سیر شی

رفیقم تا ته دنیا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • گالری عکس
  • فیلم و سریال
  • ورزشی و سلامت
  • خبر های جدید و داغ
  • فرهنگ و هنر
  • اس ام اس
  • آهنگ پیشواز
  • مطالب طنز
  • مجله موسیقی
  • مطالب گوناگون
  • آشپزی و خانه داری
  • قیمت ها
  • مد و زیبایی
  • آموزش برنامه نویسی
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3075
  • کل نظرات : 165
  • افراد آنلاین : 138
  • تعداد اعضا : 123
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 338
  • بازدید امروز : 514
  • باردید دیروز : 4,317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29,359
  • بازدید ماه : 150,007
  • بازدید سال : 724,214
  • بازدید کلی : 1,231,442