loading...

بی فان | دانلود فیلم جدید , عکس هنرمندان , آهنگ , اس ام اس ...

متن آهنگ چه کسی از رادین       متن آهنگ چه کسی عشقی که من به تو دارم میدونی عشق ِ کمی نیستاگه با همدیگه باشیمترسی تو یک قدمی نیستاز همینجا تا همیشه من قرار ِ باتو باشم سرنوشت

تبلیغات


متن آهنگ چه کسی از رادین

admin بازدید : 233 جمعه 13 دی 1392 : 21:33 نظرات (0)

متن آهنگ چه کسی از رادین

 

متن آهنگ چه کسی از رادین | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ چه کسی


عشقی که من به تو دارم میدونی عشق ِ کمی نیست
اگه با همدیگه باشیم
ترسی تو یک قدمی نیست
از همینجا تا همیشه من قرار ِ باتو باشم سرنوشت
حقی نداره
که نزاره باتو باشم
.
چه کسی عاشقتر از من؟!
چه کسی
عاشقتر از تو
واسه تو کی بهتر از من؟!
واسه من کی
بهتر از تو؟!
چه کسی عاشقتر از من؟!
چه کسی
عاشقتر از تو
واسه تو کی بهتر از من؟!
واسه من کی
بهتر از تو؟!
.
.
.
تویه زندگی چی داشتم؟! اگه آشنا نبودی حسرتم اینه
چرا.تو
تو گذشته ها نبودی؟!
بعد از این دیگه نمیخوام عمر ِ من بی تو به سر شه
لحظه هارو طول میدم
عشق ِ مون طولانی تر شه
طولانی تر شه
.
چه کسی عاشقتر از من؟!
چه کسی
عاشقتر از تو
واسه تو کی بهتر از من؟!
واسه من کی
بهتر از تو؟!
چه کسی عاشقتر از من؟!
چه کسی
عاشقتر از تو
واسه تو کی بهتر از من؟!
واسه من کی
بهتر از تو؟!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • گالری عکس
  • فیلم و سریال
  • ورزشی و سلامت
  • خبر های جدید و داغ
  • فرهنگ و هنر
  • اس ام اس
  • آهنگ پیشواز
  • مطالب طنز
  • مجله موسیقی
  • مطالب گوناگون
  • آشپزی و خانه داری
  • قیمت ها
  • مد و زیبایی
  • آموزش برنامه نویسی
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3075
  • کل نظرات : 165
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 123
  • آی پی امروز : 175
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 2,740
  • باردید دیروز : 6,348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27,268
  • بازدید ماه : 147,916
  • بازدید سال : 722,123
  • بازدید کلی : 1,229,351