loading...

بی فان | دانلود فیلم جدید , عکس هنرمندان , آهنگ , اس ام اس ...

دانلود سریال شوخی کردم دانلود سریال شوخی کردم با لینک مستقیم | تمام قسمتها در صورت درخواست سایت ساماندهی لینکهای دانلودحذف خواهد شد. دانلود سریال شوخی کردم با لینک مستقیم برای دریافت لینک دانلود

تبلیغات


دانلود سریال شوخی کردم

دانلود سریال شوخی کردم با لینک مستقیم | تمام قسمتها

در صورت درخواست سایت ساماندهی لینکهای دانلودحذف خواهد شد.

دانلود سریال شوخی کردم با لینک مستقیم | تمام قسمتها

دانلود سریال شوخی کردم با لینک مستقیم

برای دریافت لینک دانلود سریال شوخی کردم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

خلاصه داستان سریال شوخی کردم :

شوخی کردم نام جدیدترین سریال مهران مدیری است که در قالب طنز آیتمی و برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود. سریال شوخی کردم  بیش از ۶۰ بازیگر تلویزیونی و سینمایی دارد که در یک مجموعه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ اند. این مجموعه در قالب آیتم‌های کوتاه به مسائل روز سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی می‌پردازد و لوکیشن آن که واقع در سوله‌ای است که دکورهای متفاوتی را تجربه می‌کند.

 بازیگران سریال شوخی کردم :

مهران مدیری , مهران غفوریان , ماندانا سوری , سپند امیرسلیمانی , سحر ولدبیگی  , برزو ارجمند  ,  کمند امیرسلیمانی  , زهرا داوود نژاد  ,سحر ذکریا  ,نیما فلاح ,پرستو صالحی,ستاره پسیانی و …

دانلود قسمت صفرم سریال شوخی کردم | آنونس شوخی کردم

 همزمان با پخش سریال شوخی کردم لینکهای دانلود قرار داده خواهد شد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • گالری عکس
  • فیلم و سریال
  • ورزشی و سلامت
  • خبر های جدید و داغ
  • فرهنگ و هنر
  • اس ام اس
  • آهنگ پیشواز
  • مطالب طنز
  • مجله موسیقی
  • مطالب گوناگون
  • آشپزی و خانه داری
  • قیمت ها
  • مد و زیبایی
  • آموزش برنامه نویسی
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3075
  • کل نظرات : 165
  • افراد آنلاین : 139
  • تعداد اعضا : 123
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 338
  • بازدید امروز : 521
  • باردید دیروز : 4,317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29,366
  • بازدید ماه : 150,014
  • بازدید سال : 724,221
  • بازدید کلی : 1,231,449