loading...

بی فان | دانلود فیلم جدید , عکس هنرمندان , آهنگ , اس ام اس ...

جدیدترین اس ام اس های احساسی و عاشقانه دی ماه ۹۲    این روزهاآب وهوای دلم آنقدر بارانی ستکه رخت های دلتنگیم رافرصتی برایخشک شدن نیست———————&mdas

تبلیغات


جدیدترین اس ام اس های احساسی و عاشقانه دی ماه ۹۲

admin بازدید : 39 پنجشنبه 12 دی 1392 : 3:51 نظرات (1)

جدیدترین اس ام اس های احساسی و عاشقانه دی ماه ۹۲

http://up.befun.ir/up/befun/Sms-Asheghane-Jadid-Dey92.jpg

 

 این روزها
آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست
که رخت های دلتنگیم را
فرصتی برای
خشک شدن نیست

——————————————————

دور نرو بیا کنار دلم
من غیر از اینها که مینویسم!
نوازش هم بلدم ..!

——————————————————

خدایا ، دلم مرهمی میخواهد از جنس خودت
نزدیک
بی خطر
بخشنده
بی منت

——————————————————

بی انصاف، چشم هایم را بستم تا اشک هایم را نبینی . . .
اما وقتی چشمهایم را باز کردم تو را در آغوش دیگری دیدم . . .

——————————————————

جای خالی ات… ؛
مثل کفش سیندرلا اندازه هیچ یک از مردم شهر نشد . . .
حتی به زور..!

——————————————————

سربه هوانیستم
اماهمیشه چشم به آسمان دارم
حس عجیبی است دیدن همان آسمانی که
شاید توچند لحظه پیش به آن خیره شده باشی!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • گالری عکس
  • فیلم و سریال
  • ورزشی و سلامت
  • خبر های جدید و داغ
  • فرهنگ و هنر
  • اس ام اس
  • آهنگ پیشواز
  • مطالب طنز
  • مجله موسیقی
  • مطالب گوناگون
  • آشپزی و خانه داری
  • قیمت ها
  • مد و زیبایی
  • آموزش برنامه نویسی
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3075
  • کل نظرات : 165
  • افراد آنلاین : 117
  • تعداد اعضا : 123
  • آی پی امروز : 304
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 3,460
  • باردید دیروز : 6,348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27,988
  • بازدید ماه : 148,636
  • بازدید سال : 722,843
  • بازدید کلی : 1,230,071