loading...

بی فان | دانلود فیلم جدید , عکس هنرمندان , آهنگ , اس ام اس ...

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه دی ماه ۹۲ با هر قدمی که دور شدی روحم خراشی خورد حالا با هر نسیمی درونم می سوزد ————————————&m

تبلیغات


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه دی ماه ۹۲

admin بازدید : 46 یکشنبه 01 دی 1392 : 14:16 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه دی ماه ۹۲

Sms Jadid Asheghaneh www OverDoz IR1 جدیدترین اس ام اس های عاشقانه دی ماه 92

با هر قدمی که دور شدی روحم خراشی خورد

حالا با هر نسیمی درونم می سوزد

——————————————————

چقدر سخته  تو دنیا هیچ چیز غیر قابل توضیح تر از این اتفاق نیست

که آنکه من بزرگش کردم  کوچکم کرد !

——————————————————

جای بعضیا تو کتاب جغرافیا خالیه

به عنوان پست ترین نقطه دنیا

——————————————————

آموختم هرگاه کسی یادم نکرد یادش کنم

شاید که اوتنهاتر ازمن باشد

——————————————————

به خودم می بالم که در این عصر یخی

دوستی دارم که دلش آینه ی خورشید است

——————————————————

میگن نارنگی چون پوستش زود کنده میشه

پیش مرگ همه ی میوه هاست

نارنگیتیم هلو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • گالری عکس
  • فیلم و سریال
  • ورزشی و سلامت
  • خبر های جدید و داغ
  • فرهنگ و هنر
  • اس ام اس
  • آهنگ پیشواز
  • مطالب طنز
  • مجله موسیقی
  • مطالب گوناگون
  • آشپزی و خانه داری
  • قیمت ها
  • مد و زیبایی
  • آموزش برنامه نویسی
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3075
  • کل نظرات : 165
  • افراد آنلاین : 129
  • تعداد اعضا : 123
  • آی پی امروز : 308
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 3,509
  • باردید دیروز : 6,348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28,037
  • بازدید ماه : 148,685
  • بازدید سال : 722,892
  • بازدید کلی : 1,230,120