loading...

بی فان | دانلود فیلم جدید , عکس هنرمندان , آهنگ , اس ام اس ...

تکست آهنگ جز عشق تو از امین رستمی   .     تکست آهنگ جز عشق تو   تو نگات یه حسیه دلم غم میگیره تو چشام نگاه میکنی و دل میمیره عشقه تو نفسه مثله یه

تبلیغات


تکست آهنگ جز عشق تو از امین رستمی

admin بازدید : 40 پنجشنبه 02 آبان 1392 : 18:34 نظرات (0)

تکست آهنگ جز عشق تو از امین رستمی
 

.تکست آهنگ جز عشق تو از امین رستمی | WwW.BestBaz.RzB.Ir

 


 

تکست آهنگ جز عشق تو

 

تو نگات یه حسیه دلم غم میگیره
تو چشام نگاه میکنی و دل میمیره
عشقه تو نفسه مثله یه عادته
دله من برای عشقه تو بی طاقته


جز عشقه تو تو قلبه من هیچی دیگه جا نداره
وقتی تو دنیامی دلم کاری با دنیا نداره
کاری با دنیا نداره !


حتی فکره داشتنت واسه من آرامشه ...
شوق دیدنت عزیزم منو هر جا میکشه
منو تو رو تا ته دنیا عاشقانه دوست دارم
تو انگار خودمی بی بهونه دوست دارم ...


جز عشقه تو تو قلبه من هیچی دیگه جا نداره
وقتی تو دنیامی دلم کاری با دنیا نداره
کاری با دنیا نداره !

امیــــــــــــن رستمی !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • گالری عکس
  • فیلم و سریال
  • ورزشی و سلامت
  • خبر های جدید و داغ
  • فرهنگ و هنر
  • اس ام اس
  • آهنگ پیشواز
  • مطالب طنز
  • مجله موسیقی
  • مطالب گوناگون
  • آشپزی و خانه داری
  • قیمت ها
  • مد و زیبایی
  • آموزش برنامه نویسی
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3075
  • کل نظرات : 165
  • افراد آنلاین : 146
  • تعداد اعضا : 123
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 338
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 4,317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29,077
  • بازدید ماه : 149,725
  • بازدید سال : 723,932
  • بازدید کلی : 1,231,160