loading...

بی فان | دانلود فیلم جدید , عکس هنرمندان , آهنگ , اس ام اس ...

بی فان| دانلود فیلم جدید , عکس هنرمندان , آهنگ , اس ام اس ...

تبلیغات


Advanced Batch Converter نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل های گرافیکی می باشد که از ۱۸۰ فرمت گرافیکی عکس و تصویر پشتیبانی می نماید و میتواند ضمن تبدیل فرمت آنها از ابزارهای ویرایشی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد استفاده نماید. این نرم افزار قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های عکس می باشد چرا که از ۱۸۰ فرمت پشتیبانی میکند و بر این اساس نیازی به دیگر نرم افزارها نخواهد داشت. قابلیت اصلی این نرم افزار در توانایی انجام تمامی قابلیت هایش به صورت همزمان است ، یعنی هرانچه از قابلیت های این نرم افزار خواهیم گفت باید بدانید که میتواند به صورت همزمان برروی تعداد زیادی عکس اعمال کند و نیازی به انجام فرایندها به صورت یک به یک برروی هرعکس نخواهد بود و این مسلماً سرعت عمل را افزایش خواهد داد. این نرم افزار علاوه بر توانایی تبدیل فرمت میتواند تغییر اندازه،چرخش،برش،آینه کردن را دارد و در کنار این امکانات میتواند بر روی عکس ها واترمارک های مختلف قرار دهد و همچنین دارای قابلیت افکت گذاری نیز می باشد. افکت هایی نظیر negative, grayscale, equalize و sharpen, blur, emboss), morphing, distortion, black and white, masks (e.g. retro, clouds, sketch و… . قابلیت کشیدن اشکال مختلف نظیر مستطیل و دایره و خط نیز امکان پذیر است. تمامی فرمت های پشتیبانی شده را در ادامه مطلب قرار داده ایم.

 

Advanced Batch Converter تبدیل فرمت و ویرایش همزمان عکس ها Advanced Batch Converter 7.89

 

بازی جذاب و فکری Revenge of the Spirit – اندروید

admin بازدید : 48 شنبه 23 آذر 1392 : 21:44 نظرات (0)

تا کنون تا چه حد برای حفظ زندگی خود تلاش کرده اید؟ تا حالا مرگ را فریب داده اید؟ نجات جان ساکنان یک شهر دور افتاده، جایی که شانس ها به پایان میرسد قبل از اینکه شیطان باستانی روحشان را با وحشت در بر بگیرد. این بازی جز دسته بازی های معروف Hidden Object به شمار می رود. بازی ای زیبا و فکری که برای اجرای آن نیاز به اندروید ۱.۴.۹ و بالا تر دارید، این بازی محصول سال ۲۰۱۳ می باشد.

 

Revenge of the Spirit بازی جذاب و فکری Revenge of the Spirit – اندروید

 

دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v2

admin بازدید : 57 شنبه 23 آذر 1392 : 21:43 نظرات (0)

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۲ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

pes14 pc cover دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v2

 

مدیریت و محافظت از پسوردها Sticky Password 7.0.3.30

admin بازدید : 48 شنبه 23 آذر 1392 : 21:41 نظرات (0)

Sticky Password نرم افزاری عالی برای مدیریت پسوردها و ایجاد پسوردهای دشوار و حافظت بسیار قوی از پسوردهای شما می باشد. اگر از این نرم افزار استفاده نمایند دیگر مشکلی در مدیریت پسوردهایتان نخواهید داشت چرا که کافی است یک پسورد را به خاطر بسپارید و بقیه پسوردهایتان را بر دوش نرم افزار قرار دهید و از امنیت انها مطمئن باشید. این نرم افزار توسط سایت های معتبر دنیای نرم افزار نظیر softpedia تایید شده است و از نظر امنیتی مشکلی ندارد. یک پسورد را به خاطر بسپارید و آن پسورد نیز Master Password خود نرم افزار خواهد بود که برای ورود به نرم افزار آن را نیاز خواهید داشت. باقی پسوردها از پسورد وبسایت ها گرفته تا اکانت های مالی و… توسط نرم افزار ذخیره خواهند شد و میتواند قابلیت پر شدن اتوماتیک فرم ها را فعال کنید تا زمانی که میخواهید فرم ورود وبسایتی را پر نمایید نرم افزار Sticky Password آن فرم را پر نماید تا به سرعت لاگین نماید. بدین ترتیب شما میتوانید از پسوردهای امن و دشوار و پسوردی مجزا برای هر اکانت استفاده کنید چرا که نیازی به حفظ کردن همه آنها نخواهید داشت و مشکلی در پر کردن ندارید. نرم افزار Sticky Password پسوردهایتان را ذخیره و بدین ترتیب میتوانید برای اکانت پسوردی دشوار داشته باشید و بدین ترتیب امنیتتان بسیار افزایش خواهد یافت. محافظت از پسوردها برعهده الگوریتم چند لایه و نظامی AES encryption می باشد و به هیچ وجه قابل هک شدن نخواهد بود و یکی از الگوریتم هایست که اگر master password دارا دشواری لازم باشد غیرقابل شکستن خواهد بود. بنابراین در انتخاب مستر پسورد دقت نمایید.

 

Sticky Password مدیریت و محافظت از پسوردها Sticky Password 7.0.3.30

 

 

مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 31.0.1650.63

admin بازدید : 45 شنبه 23 آذر 1392 : 21:40 نظرات (0)

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد. مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 31.0.1650.63

 

 

مدیریت انواع فایل های فشرده WinArchiver 3.4

admin بازدید : 422 شنبه 23 آذر 1392 : 21:39 نظرات (0)

WinArchiver نرم افزاری بسیار توانمند و پر کاربرد برای کسانی است که با انواع فایل های فشرده نظیر  ZIP, RAR, ISO, 7Z, CAB, TAR و GZIP سرکار دارند می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت فایل های فشرده سازی شده که در ادامه مطلب تمامی فرمت ها را نام برده ایم، میتواند فرایندهای زیادی را روی آنها انجام دهد. ساده ترین فرایند خروج از حالت فشرده سازی شده تمامی فرمت های فایل های فشرده و همچنین ویرایش آنها و قرار دادن پسورد و همچنین قابلیت مهم mount کردن آنها به صورت درایو مجازی می باشد. توانایی تقسیم کردن فایل های فشرده سازی شده به چند فایل جداگانه که امروزه متداول شده است و بسیار دیده می شود هم توسط این نرم افزار انجام می شود.  قابلیت تهیه فایل های ایمیج (iso) از روی لوح های فشرده cd و dvd و همچنین رایت فایل های ایمیج روی لوح فشرده نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. قابلیت قرار دادن پسورد برروی فایل های فشرده نیز امکان پذیر می باشد. 

 

WinArchiver مدیریت انواع فایل های فشرده WinArchiver 3.4

 

نرم افزار قدرتمند Tipard Blu-ray Converter برای تبدیل فرمت دی وی دی و فایل های ویدیویی بلو-ری به فرمت های معمول نظیر DivX, MP4, AVI, 3GP, MPEG, FLV می باشد. این نرم افزار ضمن پشتیبانی از فیلم های HD و حفظ کیفیت آنها در هنگام تبدیل فرمت ، میتواند به عنوان یک نرم افزار تبدیل فرمت کامل نیز مورد استفاده قرار گیرد. Tipard Blu-ray Converter در واقع یک نرم افزار ریپ کننده ویدیوهای بلو-ری می باشد. همانطور که میدانید فیلم های بلو-ری با فرمت های مخصوص در دسترس هستند و برای اینکه بتوان آنها را به راحتی تماشا کرد و همچنین حجم آنها را بدون کاهش کیفیت کم نمود ، نیاز به تبدیل فرمت دارند. Tipard Blu-ray Converter ویژه تبدیل فرمت دیسک های بلو-ری و فایل های ویدیویی اینچنینی می باشد. در هنگام تبدیل فرمت ، این نرم افزار میتواند ویرایش های مورد نیاز شما ، نظیر بریدن قسمتی از فیلم ، چسباندن چند تکه فیلم به یکدیگر ، بریدن صحنه ها Crop , قرار دادن واترمارک برروی فیلم و همچنین قرار دادن زیرنویس روی فیلم و تنظیم نور و رزولوشن تصویر ویدیو را انجام دهد.

 

blu ray converter تبدیل فرمت دی‎وی‌دی و فایل های بلو ری Tipard Blu ray Converter 7.3.6.20651

 

 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Incredible Mixed Wallpaper1  مجموعه 100 والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون Incredible Mixed Wallpapers

 

 

نرم افزار  DxO Optics Proکیفیت عکس را با در نظر گرفتن ویژگی های دقیق دوربین عکاسی شما(بدنه دوربین و لنز) ،به صورت خودکار افزایش می دهد. این نرم افزار برای افراد مبتدی و حرفه ای و کسانی که می خواهند بهترین کیفیت عکس را داشته باشند طراحی شده است. روند افزایش کیفیت عکس روی هر دو فرمت jpg و raw به خوبی در این نرم افزار انجام می شود. DxO Optics Pro هر نوع مشکلی که روی کیفیت عکس شما تاثیر گذار باشد را به راحتی برطرف کرده و شما می توانید از قابلیت های پردازش تصویر برای افزایش کیفیت عکس به صورت خودکار استفاده کنید یا اگر ترجیح می دهید می توانید به صورت دستی تنظیمات پردازش را برای هر عکس مشخصی کنید تا نرم افزار بنا بر نیاز شما تغییرات را روی عکس اعمال کند. یکی از ویژگی های نرم افزار DxO Optics Pro Elite ، تصحیح کارایی لنز می باشد: DxO Optics به صورت خودکار تمامی مشکلات عکس شما مانند مشکلات نوری ، اعوجاج یا ناهنجاری های رنگی را با دانستن اطلاعات دقیق تجهیزات دوربین عکاسی شما برطرف می کند. آیا وضوح ( شارپنس ) لنز دوربین شما کم است؟ شما توسط نرم افزار DxO Optics Pro Elite می توانید بدون توجه به کیفیت لنز دوربین ، جزئیات عکس را بهینه سازی کنید.

DxO Optics Pro افزایش حرفه ای کیفیت تصاویر دوربین با DxO Optics Pro 8.5.0 Build 437

 

ادغام و جدا کردن فایل پی دی اف Simpo PDF Merge and Split 2.2.3

admin بازدید : 57 شنبه 23 آذر 1392 : 21:33 نظرات (0)

Simpo PDF Merge and Split نرم افزاری کوچک با کاربردی خاص است که میتواند کاربرانی که در زمینه فایل های پی دی اف فعالیت زیادی دارند را یاری کند. این نرم افزار همانطور که از نامش پیداست برای چسباندن چندین فایل پی دی اف به یکدیگر و تبدیل آنها به یک فایل پی دی اف واحد و همچنین جدا ساختن صفحات از درون یک فایل پی دی اف می باشد. split به معنی از هم جداکردن و merge ادغام کردن در این نرم افزار به معنی واقعی کلمه در زمینه فایل های pdf میسر شده است. قابلیت حذف یک یا چندین صفحه از درون فایل پی دی اف نیز امکان پذیر می باشد. قابلیت هایی نظیر قرار دادن پسورد برای فایل های پی دی اف و همچنین ویرایش متادیتا هایی نظیر title و description و… که در فایل های پی دی اف وجود دارد نیز قابل انجام است. محیط نرم افزار بسیار ساده و زیبا طراحی شده است و هر کاربری با صرف چند دقیقه وقت میتواند نحوه کار کردن با آن را بیاموزد.

 

simpo pdf merge and split ادغام و جدا کردن فایل پی دی اف Simpo PDF Merge and Split 2.2.3

 

تعداد صفحات : 308

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • گالری عکس
  • فیلم و سریال
  • ورزشی و سلامت
  • خبر های جدید و داغ
  • فرهنگ و هنر
  • اس ام اس
  • آهنگ پیشواز
  • مطالب طنز
  • مجله موسیقی
  • مطالب گوناگون
  • آشپزی و خانه داری
  • قیمت ها
  • مد و زیبایی
  • آموزش برنامه نویسی
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3075
  • کل نظرات : 165
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 123
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 2,859
  • باردید دیروز : 6,348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27,387
  • بازدید ماه : 148,035
  • بازدید سال : 722,242
  • بازدید کلی : 1,229,470