loading...

بی فان | دانلود فیلم جدید , عکس هنرمندان , آهنگ , اس ام اس ...

بی فان| دانلود فیلم جدید , عکس هنرمندان , آهنگ , اس ام اس ...

تبلیغات


دانلود بازی The Walking Dead Season 2 Episode 1 برای PC

admin بازدید : 51 یکشنبه 01 دی 1392 : 21:47 نظرات (0)

این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 Episode 1 PC-RELOADED

 

The Walking Dead Season 2 Episode 1 pc cover small دانلود بازی The Walking Dead Season 2 Episode 1 برای PC

 

دانلود بازی Dementium II HD برای PC

admin بازدید : 49 یکشنبه 01 دی 1392 : 21:45 نظرات (0)

Dementium II HD یک بازسازی از بازی Dementium II است که برنده جوایز مختلف شده بود، این نسخه گیم پلی کلاسیک بازی را حفظ کرده اما جزئیات گرافیکی ، نورپردازی ها و کنترل بازی آپدیت و به روز شده است، Dementium یک بازی شوتر اول شخص و ترسناک است که عناصر معمایی و داستانی هم در آن وجود دارد، شما در این بازی در یک مرکز درمانی به اسم Bright Dawn گیر افتاده اید و کابوس های وحشتناک برای شما تمامی ندارد ، حالا شما باید با حیولاها و موجودات ترسناکی که هر کدام با هم متفاوت هستند و نیازمند استراتژی مخصوص برای نابود هستند مبارزه کنید.

Dementium II HD PC-RELOADED

 

Dementium II HD pc cover دانلود بازی Dementium II HD برای PC

 

مخفی سازی فایل ها و پوشه ها WinMend Folder Hidden 1.5.0.0

admin بازدید : 42 یکشنبه 01 دی 1392 : 21:42 نظرات (0)

WinMend Folder Hidden نرم افزاری رایگان و در عین حال قدرتمند در زمینه مخفی سازی و پنهان کردن فایل ها و پوشه ها برروی هارد دیسک ویندوز و انواع حافظه های قابل حمل نظیر usb دیسک ها می باشد. بنابراین این نرم افزار علاوه براینکه میتواند فایل ها و پوشه های مورد نظر کاربر را برروی هارد دیسک ویندوز سیستمش مخفی سازی ، میتواند فایل و فولدرهای موجود برروی حافظه usb را مخفی سازد. برای مخفی بودن پوشه ها در هر حالتی نیازی نیست که نرم افزار WinMend Folder Hidden برروی تمام سیستم ها نصب باشد و وفتی پوشه یا فایلی مخفی شد ، برروی تمامی سیستم ها مخفی خواهد بود. لازم به ذکر است حتی اگر ویندوز نیز تغییر یابد و یا اطلاعات کلی هارد دیسک برروی هارد دیسک دیگری کپی شود و ویندوز نیز تغییر یابد ، بازهم فایل ها همچنان مخفی خواهند بود. برای مخفی کردن اطلاعات کافی است وارد نرم افزار شوید و فرایند را انجام دهید. برای ورود به نرم افزار باید پسورد داشته باشید که ان پسورد را در هنگام راه اندازی نرم افزار بایستی خودتان وارد نمایید. بنابراین در انتخاب پسورد دقت کنید تا آن را فراموش ننمایید. نرم افزار به وسیله آن پسورد از خود محافظت کرد و برای انجام تمام فرایندها نظیر نمایان سازی یا مخفی سازی پوشه ها یا تغییرتنظیمات یا حذف نرم افزار به پسورد نیاز خواهید داشت.

 

WinMend Folder Hidden مخفی سازی فایل ها و پوشه ها WinMend Folder Hidden 1.5.0.0

 

افزایش سرعت کپی و مدیریت کپی WinMend File Copy 1.4.2.0

admin بازدید : 33 یکشنبه 01 دی 1392 : 21:42 نظرات (0)

WinMend File Copy نرم افزاری عالی و مهم برای مدیریت انجام امور copy و cut در ویندوز می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند تا ۳ برابر سرعت کپی و کات را در ویندوز افزایش دهد دارای قابلیت های است که مشکلات و دردسرهای رایج در هنگام کپی را از بین خواهد برد. همانطور که میدانید اگر در هنگام فرایند copy و cut خطایی رخ دهد ، نظیر تکراری بودن فایل یا در حال استفاده بودن فایل توسط نرم افزار ثانویه ، فرایند کپی مختل خواهد شد و حتماً بایستی در پشت سیستم حاضر باشید تا مشکل را رفع نمایید و این مسئله برای انجام کپی های با حجم سنگین مسلماً دردساز و وقت گیر خواهد بود. ولی این نرم افزار با داشتن ۳ حالت برای انجام کپی میتواند مشکل شما را حل کند. حالت اولیه skip کردن فایل های تکراری است که به صورت خودکار از آنها خواهد گذشت، حالت دوم overwrite کردن فایل ها و جایگزین کردنشان می باشد  و حالت سوم overwrite با نام جدید می باشد. همچنین برای وجود خطاها نیز نرم افزار از فایل های دارای خطا عبور می کند ولی آنها را در لیستی قرار خواهد داد تا کاربر با بررسی مشکل و مسئله بعداً نسبت به کپی آنها اقدام کند. تمامی این قابلیت ها در کنار افزایش سرعت کپی تا ۳ برابر میتواند نرم افزار WinMend File Copy بسیار کارآمد سازد. 

 

WinMend File Copy افزایش سرعت کپی و مدیریت کپی WinMend File Copy 1.4.2.0

 

حذف و مقابله با جاسوس افزارها SUPERAntiSpyware Professional 5.7.1014

admin بازدید : 36 یکشنبه 01 دی 1392 : 21:27 نظرات (0)

SUPERAntiSpyware Pro نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و ابزارهای مخرب می باشد. توسط این نرم افزار میتوان انواع فایل های مخرب نظیر Spyware, Adware, Malware, Trojans, KeyLoggers, Dialers, Hi-Jackers, and Worms را از بین برد و از آلودگی سیستم به انها اجتناب ورزید. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند اسکنر لحظه ای و زنده است و میتواند به صورت آنی از ورود انواع جاسوس افزارها به سیستم جلوگیری کند. در زمینه اسکن این نرم افزار با بررسی انواع حافظه های قابل حمل از ورودی جاسوس ابزارها از این طریق جلوگیری میکند و همچنین با اسکن رجیستری در صورتی که جاسوس افزارها در رجیستری تغییراتی را ایجاد کرده باشند ، آنها را حذف و رفع خواهند کرد. این نرم افزار در هنگام خاموش و روشن شدن با بررسی ۵۰ نقظه حساس ویندوز این اطمینان را به کاربر میدهد که قبل از آنکه یک جاسوس افزارها قصد نفوذ را داشته باشد ، شناسایی و حذف شود.

 

SUPERAntiSpyware حذف و مقابله با جاسوس افزارها SUPERAntiSpyware Professional 5.7.1014

 

تغییر رنگ فولدرهای ویندوز Folder Colorizer 1.3.1

admin بازدید : 47 یکشنبه 01 دی 1392 : 21:26 نظرات (0)

Folder Colorizer نرم افزاری برای علاقمندان به شخصی سازی و زیباسازی ویندوز می باشد. توسط Folder Colorizer کاربران میتوانند رنگ فولدرها و پوشه های خود را تغییر داده و به رنگ دلخواه دراورد. این فرایند به وسیله ویندوزممکن است و امکان وجود ندارد که کاربر بتواند رنگ "زرد" پوشه ها را تغییر دهد و تنها میتواند آیکون پوشه ها را تغییر دهد. ولی توسط نرم افزار Folder Colorizer کاربر میتواند در تمامی نسخه های ویندوز حتی ویندوز ۸ رنگ پوشه ها را تغییر دهد. کاربر با نرم افزار بسیار ساده است و پس از نصب نرم افزار ، با ایجاد شدن گزینه ای در راست کلیک ، به سادگی با راست کلیک کردن روی پوشه مورد نظر میتواند رنگ آن را تغییر دهید. برای فعال بودن رنگ های اعمال شده نیازی به در حال اجرا بودن نرم افزار نیست و تنظیمات ذخیره خواهند شد. همچنین نرم افزار به سادگی قابل حذف شدن است و پس از حذف شدن آن از روی ویندوز مشکلی از نظر سیستمی ایجاد نخواهد شد و از این نظر بسیار مطمئن خواهد بود.

 

Folder Colorizer تغییر رنگ فولدرهای ویندوز Folder Colorizer 1.3.1

 

رایت انواع لوح های فشرده CDBurnerXP 4.5.2.4478

admin بازدید : 41 یکشنبه 01 دی 1392 : 21:25 نظرات (0)

CDBurnerXP نرم افزاری عالی برای رایت انواع لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray و همچنین hd-dvd می باشد. این نرم افزار در عین حال رایگان نیز می باشد. این نرم افزار انواع لوح های فشرده به صورت data و با سرعت های مختلف رایت را انجام خواهد داد. قابلیت رایت روی لوح های فشرده دو طرفه و bootable را نیز دارا می باشد. در زمینه رایت لوح های فشرده صوتی ، قابلیت رایت لوح های فشرده mp3 و همچنین رایت audio cd را با قابلیت ویرایش تگ و با پشتیبانی از فرمت های mp3, wav, ogg, flac و wma و دارا بودن پلیر داخلی برای پخش فایل های صوتی انتخاب شده نرم افزار CDBurnerXP را در بخش صوتی نیز توانمند می سازد. ساخت و ایجاد فایل های iso از لوح های فشرده شما و همچنین رایت فایل های iso روی رایت لوح های فشرده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. رایت لوح های فشرده video نیز در زمره توانایی های این نرم افزار قرار گرفته است. رایت لوح های فشرده به صورت copy همزمان نیز مقدرو می باشد.

 

cdburnerxp رایت انواع لوح های فشرده CDBurnerXP 4.5.2.4478

 

 

مدیریت قدرتمند پارتیشن ها EASEUS Partition Master 9.3 Pro

admin بازدید : 40 یکشنبه 01 دی 1392 : 21:25 نظرات (0)

EaseUS Partition Master Pro نرم افزاری عالی و معروف برای مدیریت پارتیشن ها و هارد دیسک می باشد. در این نرم افزار ضمن مدیریت داده های درون هارد دیسک میتوانید به راحتی نسبت به تغییرات در پارتیشن بندی هارد دیسک در محیط ویندوز و بدون از دست رفتن اطلاعات و نیاز به جابجای اطلاعات اقدام کنید. با این نرم افزار میتوانید حجم پارتیشنی را افزایش یا کاهش دهید و به دیگر اضافه کنید. همچنین میتوانید یک پارتیشن را با دیگر پارتیشن مخلوط نمایید و تمامی این فرایندها در محیطی امن و بدون ایجاد اخلال در عملکرد داده ها انجام خواهند شد. تبدیل FAT32 به NTFS بدون نیاز به فرمت نمودن و بازیابی فایل و پارتیشن های حذف شده و همچنین قابلیت یکپارچه سازی هارد دیسک از دیگر قابلیت های این نرم افزار قدرتمند محسوب می شود. این نرم افزار تمامی فرایندها را به صورت Wizard یا جادویی که در واقع شاخصه اصلی نرم افزارهای مدرن برای کاربرد آسان توسط کاربران است ، انجام خواهد داد. این نرم افزار هارد دیسک های ۲ و ۴ ترابایتی نیز پشتیبانی میکند ضمن اینکه در نسخه ۹ به بعد از ویندوز ۸ نیز پشتیبانی کرده است.

 

EaseUS Partition Master Professional مدیریت قدرتمند پارتیشن ها EASEUS Partition Master 9.3 Pro

 

تبدیل کدهای زبان vb.net به سی شارپ VB.Net to C Sharp Converter 3.07

admin بازدید : 54 یکشنبه 01 دی 1392 : 21:23 نظرات (0)

VB.Net to C Sharp Converter نرم افزاری ساده و کوچک برای برنامه نویسان است که با استفاده از آن میتوانند به سادگی برنامه های نوشته شده در زبان VB.Net را به زبان پر کاربرد و محبوب این روزهای دنیای برنامه نویسی یعنی سی شارپ  (#C) تبدیل نمایند. بدین وسیله به سادگی میتواند کدهایی که با سینتکس زبان وی بی دات نت نوشته شده اند را به سی شارپ تبدیل کنید. این نرم افزار با پشتیبانی از قابلیت های موجود در نرم افزار ویژوال استدیو که در برنامه نوشته شده به زبان VB.Net استفاده شده اند ، نظیر LINQ, XML, WPF, Lambda expressions, میتواند کمک شایانی در تبدیل بدون مشکل به زبان سی شارپ داشته باشد. با پشتیبانی از انواع فرم ها ، کلاس ها و فریم ورک ها و همچنین پشتیبانی از برنامه های تحت بازهم میتواند در زمینه تبدیل بسیار قدرتمند عمل نماید. نرم افزار از نظر محیط کاربری بسیار ساده است و برای تبدیل نیاز به انجام فرایندهای پیچیده وجود ندارد و به همین دلیل به سادگی و سرعت قابل استفاده می باشد. این نسخه توسط بسیاری از برنامه ها تست شده است تا کمترین خطاها را در تبدیل داشته باشد به همین نتیجه نهایی میتواند بسیار به آنچه میخواهید نزدیک باشد و کمترین ویرایش پس از تبدیل را برایتان به ارمغان آورد.

 

vbnet to c sharp converetion تبدیل کدهای زبان vb.net به سی شارپ VB.Net to C Sharp Converter 3.07

 

بهینه سازی ویژه ویندوز ۷ با نرم افزار Windows 7 Manager 4.3.6

admin بازدید : 44 یکشنبه 01 دی 1392 : 21:23 نظرات (0)

Windows 7 Manager نرم افزاری ویژه با تمامی امکانات یک نرم افزار بهینه سازی برای بهینه سازی و افزایش سرعت کارایی و رفع مشکلات سیستمی ویندوز ۷ می باشد. این نرم افزار تخصصی دارای بخش های فراوانی است که شاید در کمتر نرم افزار بهینه سازی ، بتوانید نمونه آنها را بیابید. از نظر ظاهری نرم افزار بسیار زیبا و ساده است و ابزارهای اصلی در تب ها قرار گرفته که امکانات هرکدام در هر تب قرار گرفته اند. این نرم افزار به طور کل دارای بخش های Optimizer, Cleaner, Customization, Security, Network and Misc. Utilities که به ترتیب بهینه ساز ، پاک کننده ، سفارشی ساز ، امنیتی ، شبکه و دیگر ابزارها نام دارند. در بخش بهینه سازی ابزارهای جهت افزایش سرعت ویندوز در بارگزاری و خاموش شدن آن فراهم شده است. این فرایند میتواند با غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری و جلوگیری از اجرای پروسه های نامعتبر انجام شود. در بخش پاکسازی نرم افزار نمودارهایی را از وضعیت هارد دیسک شما نمایش میدهد. میتواند فایل های هرز و تکراری را پیدا کنید و آنها را حذف نمایید. در همین بخش ابزاری برای پاکسازی رجیستری ویندوز وجود دارد که مسلما از بخش های اصلی نرم افزار محسوب می شود . این بخش نسبت به پاکسازی و تعمیر رجیستری ویندوز می پردازد و ورودی های نامعتبر که باعث ایجاد رخنه امنیتی و کاهش سرعت ویندوز می شود را از بین می برد. همچنین با یکپارچه سازی رجیستری باعث بهبود عملکرد آن می شود. در بخش سفارشی سازی ، ابزارهایی جهت سفارشی سازی کردن ظاهر و تنظیمات ویندوز ۷ قرار دارد. میتوانید منوها را تغییر دهید و همچنین بخش های جدیدی را به پنجره ها اضافه کنید. همچنین تنظیمات مخفی ویندوز ۷ در این بخش برای شما نمایان خواهد شد. در بخش امنیتی تنظیمات امنیتی بهتری برای افزایش امنیت محیط کاربری ویندوز از جمله دسکتاپ و هنگام روشن شدن ویندوز ۷ در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین امکان قفل کردن فایل ها نیز در این بخش تعبیه شده است. در بخش شبکه نیز ، ابزارهایی برای افزایش و بهینه سازی سرعت شبکه و اینترنت فراهم است و در بخش دیگر ابزار دیگر ابزارهای متفرقه زیادی وجود دارد بهتر است با تجربه این نرم افزار پی به آنها ببرید!

 

windows 7 manager بهینه سازی ویژه ویندوز ۷ با نرم افزار Windows 7 Manager 4.3.6

 

تعداد صفحات : 308

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • گالری عکس
  • فیلم و سریال
  • ورزشی و سلامت
  • خبر های جدید و داغ
  • فرهنگ و هنر
  • اس ام اس
  • آهنگ پیشواز
  • مطالب طنز
  • مجله موسیقی
  • مطالب گوناگون
  • آشپزی و خانه داری
  • قیمت ها
  • مد و زیبایی
  • آموزش برنامه نویسی
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3075
  • کل نظرات : 165
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 123
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 3,109
  • باردید دیروز : 6,348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27,637
  • بازدید ماه : 148,285
  • بازدید سال : 722,492
  • بازدید کلی : 1,229,720